Madone SLR 7 Gen 7 2023 Viper Red

Katalogové číslo: 23TREK348 EAN: -
Dostupnost:Není skladem

285.990 

Popis

Více barev na : https://www.trekbikes.com/cz/cs_CZ/kola/silniční-kola/závodní-silniční-kola/madone/madone-slr/madone-slr-7-gen-7/p/37025/?colorCode=grey

Madone SLR 7 je jedinečné závodní kolo. Postaveno na karbonovém rámu z 800 Series OCLV a exkluzivní technologii IsoFlow, která poskytuje aerodynamickou výhodu, snižuje hmotnost a vyhlazuje cestu před vámi. Je postaveno na super rychlém přesném řazení elektronické a bezdrátové sady Shimano Ultegra Di2, vysokých karbonových kolech, které se dokonale točí ve větru pelotonu.

Je pro vás vhodné, pokud…
Rychlost je vaší hlavní prioritou a chcete náš nejlepší silniční závodní aero rám s novou technologií IsoFlow. Vaším cílem je méně gramů a více wattů. Záleží vám na detailech a proto chcete elektronické řazení Shimano Ultegra Di2, které je neuvěřitelně rychlé a konzistentní ve všech podmínkách.

Získáte toto vybavení
Lehký rám z karbonu OCLV řady 800 s novým aerodynamickým profilem Kammtail Virtual Foil, aerodynamickým a vibrace tlumicím designem rámu IsoFlow a skrytým vedením lanek. Bezdrátové elektronické řazení 2×12 Shimano Ultegra Di2, hydraulické kotoučové brzdy s úchytem Flat Mount, karbonová kola Bontrager Aeolus Pro 51 připravená na bezdušový systém a integrovaná kombinace řídítek a představce z karbonu OCLV.

Na závěr
Madone SLR je naším nejlepším a nejlehčím aerodynamickým rámem, nyní však disponuje zcela novou technologií IsoFlow, kterou se toto kolo odlišuje od ostatních. Nabízí pohodlnější jízdu s impozantní aerodynamikou.

Seznámení s kolem

favorite_borderProč si je zamilujete
Technologie IsoFlow poskytuje lehkou vůli v sedlové trubce, která tak lépe vyhlazuje nerovnosti a zároveň vylepšuje aerodynamiku rámu a snižuje jeho celkovou hmotnost
Bezdrátové řazení Ultegra Di2 poskytuje rychlejší, hladší a hbitější řazení.
Karbon OCLV řady 800 je zatím to nejlehčí, co se nám podařilo vyvinout. Právě díky němu je Madone rychlejší za jakýchkoli podmínek a na jakémkoli povrchu.
Barevné motivy Madone Project One ICON činí z nejlepšího závodního kola skutečný umělecký kousek.

Rám Karbon OCLV řady 800, profil trubky KVF (Kammtail Virtual Foil), sedlová trubka IsoFlow, skryté vedení lanek, držák řetězu 3S Aero, T47 BB, kotouč s úchytem Flat Mount, pevná osa 142 x 12 mm.
Vidlice Madone KVF celokarbonová konstrukce, kónický karbonový sloupek, vnitřní vedení brzdových lanek, kotouč s úchytem Flat Mount, karbonové patky, pevná osa 12 x 100 mm.
Velikost rámu H1.5 závodní
Zapletená kola-výplety
expand_less
Přední kolo Bontrager Aeolus Pro 51, karbon OCLV, možnost použití bezdušových plášťů, pevná osa 100 x 12 mm.
Zadní kolo Bontrager Aeolus Pro 51, možnost použití bezdušových plášťů, ořech freehub Shimano 11/12, pevná osa 142 x12 mm.
Přední rychloupínák Pevná osa Bontrager Switch, odstranitelná páčka.
Zadní rychloupínák Pevná osa Bontrager Switch, odstranitelná páčka.
Ráfek Bontrager Aeolus Pro 51, karbon OCLV umožňující použití bezdušových plášťů
Plášť Bontrager R3 Hard-Case Lite, aramidová patka, 120 tpi, 700x25c.
Maximální velikost pláště 28c
Pohon
expand_less
Řazení Shimano Ultegra R8170 Di2, 12 rychlostí.
Přesmykač Shimano Ultegra R8150 Di2, braze-on, dolní tah.
Přehazovačka Shimano Ultegra R8150 Di2.
*Klika Velikost: 47
Shimano Ultegra R8100, 52/36, délka 165 mm.
Velikost: 50, 52
Shimano Ultegra R8100, 52/36, délka 170 mm.
Velikost: 54, 56, 58
Shimano Ultegra R8100, 52/36, délka 172,5 mm.
Velikost: 60, 62
Shimano Ultegra R8100, 52/36, délka 175 mm.
Středové složení Praxis, T47 závitované, vnitřní ložisko.
Kazeta Shimano Ultegra R8100, 11-30, 12 speed
Řetěz Shimano Ultegra/XT M8100, 12 speed
Maximální rozměry převodníku 1x: 50 zubů, 2x: 54/40
Komponenty
expand_less
*Sedlo Velikost: 47, 50, 52
Bontrager Aeolus P2 Elite, šířka 155 mm.
Velikost: 54, 56, 58, 60, 62
Bontrager Aeolus Elite, austenitové ližiny, šířka 145 mm.
*Sedlovka Velikost: 47, 50, 52, 54
Aerodynamický karbonový vnitřní sedlový nástavec Madone, integrovaný úchyt na světlo, offset 0 mm, kratší.
Velikost: 56, 58, 60, 62
Aerodynamický karbonový vnitřní sed